Verhalenderwijs positioneren

1 dag
5 tot 8 personen
€ 495 ex BTW / per persoon, inclusief lunch, id-quickscan en bezoek De Keverberg
Incompany training (op aanvraag)

Voor wie

  • Marketing- en communicatieadviseurs met 3-7 jaar werkervaring op zoek naar een steviger fundament onder hun merkwerk en contentcreatie.
  • Werkzaam bij Limburgse en Zuidoost Brabantse familie- / MKB-bedrijven, start- of scale-ups

Wat levert het je op

  • Kennis én tools om jullie merk én content verhalenderwijs te versterke
  • De eerste stappen naar jullie eigen merkverhaal, verhaal thema en meer onderscheidende content
  • Gebruik van de ID-quickscan waarmee je een eerste beeld kunt vormen van jullie merkwaarden, merkarchetype én waar jullie staan o.g.v. de sustainable development goals
  • Kennis én tools om jullie merk én content verhalenderwijs te versterkeen
  • Een bezoek aan een van de oudste kastelen van Nederland en tevens het modernste; Kasteel De Keverberg.

Programma

09.30 uur Kennismaking en introductie
10.00 uur Positioneren doe je vanuit identiteit en waarden, niet vanuit voorwaarden
11.15 uur Korte break
11.30 uur Het verschil tussen bla bla en een oprecht en daardoor geloofwaardig merkverhaal
12.30 uur Lunchbreak
13.30 uur Bouwen aan jullie merkverhaal
14.45 uur Korte middagwandeling / rondgang door Kasteel De Keverberg
15.15 uur Van het grote verhaal naar kleine verhalen: contentformats en microstories
16.15 uur Tot slot

Locatie

Een van de oudste kastelen van Nederland én het modernste. Kasteel De Keverberg in Kessel aan de Maas. Centraal gelegen, op nog geen uur rijden van Nijmegen, Eindhoven en Maastricht. Een locatie met een uniek verhaal, zowel qua historie áls qua herbouw.

Schrijf je in

Verhalenderwijs positioneren

Meer masterclasses?