Waarom we niet alleen naar data en informatie (zakelijkheid) maar ook naar waarden en verhalen (ziel) moeten kijken bij strategieontwikkeling

Je rolt van je stage meteen in een baan op die stageplek. En dan mag je het gaan doen als marketingmedewerker. Alleen binnen het razende tempo van de groothandelswereld van VEBA, leverancier van horecameubiair. Een bedrijf dat net zo tof als ambitieus is. Dus er wordt veel gevraagd van je als marketingmedewerker. Niet alleen moet je goed kijken naar wat je wel doet en niet doet, ook wil je toevoegde waarde hebben in wát je doet. En je dient goed na te denken over hoe je te werk gaat. Binnen de organisatie, met leveranciers en met klanten. Dat betekent snel veel leren. En dat doet Steven Vaes ook. En ik mag af en toe daarover met hem sparren. Inhoudelijk en procesmatig. Een hele fijne samenwerking die zowel de mens als het merk verder brengt!
Bedankt voor het coachen, het meedenken en vooral voor het feit dat je bepaalde patronen vanuit een ander perspectief voor mij zichtbaar maakt! Daar haal ik altijd veel energie uit 💪🏼