Een nieuw verhaal vinden zonder zichzelf te verliezen
Al 16 jaar lang beweegt Negen mee met de samenleving. Letterlijk en figuurlijk. Wat begon als een adviesbureau voor sport en bewegen is inmiddels uitgegroeid tot een organisatie die zich inzet voor gezondheid in de breedste zin van het woord. Want gezond zijn is meer dan je fit voelen. Het gaat om mee kunnen doen, […]
Waarde(n)volle verhalen voor nieuwe betekenis
De meeste organisaties hebben al jaren dezelfde kernwaarden. Maar wat doe je als de wereld om je heen verandert? Ga je op zoek naar nieuwe waarden? Of… geef je je bestaande waarden nieuwe betekenis? Want als het goed is zijn je waarden diepgeworteld, herkenbaar en bewust en onbewust bepalend voor hoe het er bij jullie […]
Herpositionering en marketingcommunicatiestrategie
Berkleba is hartstikke succesvol en toonaangevend in de markt van professionele lijmen en tapes. En toch is er het beeld dat er met net wat meer structuur, focus en creativiteit meer uit te halen is. Maar hoe dan precies? Daar mocht ik bij helpen. Ik ontwikkelde een nieuwe basis voor het merk Berkleba met een […]