In een tijd waarin AI steeds meer content produceert of vormgeeft, is het belangrijker dan ooit om authentiek, geloofwaardig en onderscheidend te blijven. De sleutel? Menselijkheid. Natuurlijk kan AI je helpen om te laten zien ‘wat je doet’. Maar hoe breng je over hoe jouw mensen het verschil maken? Hoe toon je de passie achter jullie werk en waarom jullie het doen zoals jullie het doen? Dit zit in persoonlijke, menselijke verhalen, die cruciaal zijn voor de #merkwaarde.
Onderzoek laat zien dat merken die handelen met een menselijke benadering en hun klanten als mensen behandelen, beter presteren. #Video is het perfecte medium om die menselijkheid te tonen. Of het nu gaat om spontane video’s gemaakt met een smartphone of professioneel geproduceerde video’s, de keuze is aan jou.
Tijdens een 60-minuten webinar met Pelpina Trip en Jeroen Joosten en mij ontdek je wanneer je voor welke aanpak kiest. We behandelen onder andere:
- Hoe persoonlijke verhalen en menselijke eigenschappen je merk versterken en geloofwaardiger maken.
- Hoe je een evenwichtige videomarketingstrategie opzet die slim inspeelt op AI en menselijke elementen, zowel zelfgemaakt als professioneel.
- Praktische tips en inspirerende voorbeelden van merken die succesvol de ‘human touch’ weten te behouden