Positionering draait om het kneden van een onweerstaanbaar verhaal. Een verhaal dat écht jullie merkidentiteit weerspiegelt, dat relevant is voor jullie klanten en medewerkers én dat jullie merk duidelijker onderscheidt van concurrenten. Dát verhaal, díe positionering, die ontwikkelen we samen.
Mijn aanpak is gestoeld op een stevig theoretisch fundament rondom merkontwikkeling maar vooral ook erg praktisch en energiek. Via interviews, workshops en concurrentieonderzoek vind ik de kern van jullie merk. Jullie unieke merkwaarden, merkbelofte en merkverhaal. Deze inzichten vertalen we naar een creatief concept — de basis voor alle communicatie, zowel intern als extern. Zo ontwikkelen we een positionering die jullie authenticiteit, relevantie én onderscheidend vermogen vergroot.
Van denken naar doen met contentformats
Met die positionering als uitgangspunt vertalen we strategie snel naar actie. Dit doe ik door merkeigen contentformats te ontwikkelen die jullie positionering ondersteunen en versterken. We kiezen unieke invalshoeken om jullie verhaal te vertellen en vertalen deze naar een dynamische contentstrategie. Hierdoor kunnen jullie meteen aan de slag met jullie nieuwe positionering. Zo brengen we jullie verhaal tot leven.
Structurele merkbouw loont in veel opzichten. Hoe consistenter je campagnes, des te hoger de scores op onder andere naamsbekendheid en merkvoorkeur. Daarom blijf ik na de oplevering van een positionering vaak nog af en toe binnenlopen. Zo help ik de mensen die het merk tot leven wekken, om creatief en consistent tegelijk te zijn.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.